Fort Lauderdale, Florida (FLL-Fort Lauderdale - Hollywood)
17 Autominuten
Zimmer und Betten
2 Schlafzimmer (Platz für 5 Personen)
Schlafzimmer 1
1 King-Bett
Schlafzimmer 2
1 Queen-Bett
Schlafzimmer 3
1 großes Schlafsofa
2 Badezimmer
Badezimmer 1
Toilette · Nur Dusche
Badezimmer 2
Toilette · Nur Dusche
Weitere Räumlichkeiten
Küche
Balkon
Separater Essbereich
Essbereich
Mehr zu dieser Unterkunft
Brandneue Premium-Eigentumswohnung mit zwei Schlafzimmern, Strandseite
Unsere Suite mit zwei Schlafzimmern und zwei Bädern ist perfekt für Sie und Ihre Familie oder Freunde. Von den Balkonen aus sehen Sie den Intracoastal Waterway, den Atlantik oder die Skyline der Innenstadt. Wir möchten, dass Sie sich nur um Ihren Urlaub kümmern, daher ist die Wohnung komplett mit Handtüchern und Bettwäsche ausgestattet. Der geräumige Ort bietet auch eine voll ausgestattete Küche, eine Waschmaschine / Trockner und ein gemütliches Wohnzimmer. Dieser herrliche Ort wird Ihren Urlaub definitiv zu einem unvergesslichen Erlebnis machen.
Unterkunftsmanager
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Sprachen
Englisch
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Diese Unterkunft wird von einem professionellen Gastgeber verwaltet. Die Vermietung erfolgt zu gewerblichen, geschäftlichen oder beruflichen Zwecken.
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Der Gastgeber hat nicht angegeben, ob es in der Unterkunft einen Kohlenmonoxidmelder gibt; wir empfehlen, einen tragbaren CO-Melder mitzubringen
Der Gastgeber hat angegeben, dass es in der Unterkunft einen Rauchmelder gibt
Zur Gegend
Hollywood
Dieses Apartment befindet sich am Strand und liegt in der Gegend Hollywood Beach, einem Stadtviertel von Hollywood. Port Everglades und Jachthafen Bahia Mar sind einen Ausflug wert, wenn du etwas Aufregendes erleben möchtest. Wer lieber die Natur der Region bewundern möchte, sollte Folgendes besuchen: Hollywood Beach und Las Olas Beach. Lust auf ein spannendes Event? Dann schau doch mal in den Veranstaltungskalender dieser beiden Locations: Gulfstream Park Racing and Casino und Hard Rock Stadium.
Hollywood, FL
In der Umgebung
Hollywood Beach - 3 Gehminuten - 0.3 km
Hallandale Beach - 3 Gehminuten - 0.3 km
Golfplatz im Diplomat Country Club - 15 Gehminuten - 1.3 km
Gulfstream Park Racing and Casino - 5 Autominuten - 3.9 km
Aventura Mall - 8 Autominuten - 5.0 km
Fortbewegung vor Ort
Brightline Aventura Station – 17 Fahrminuten
Flughafen Fort Lauderdale - Hollywood (FLL) – 17 Fahrminuten
Restaurants
Panera Bread - 15 Gehminuten
Starbucks - 13 Gehminuten
BurgerFi - 12 Gehminuten
Patagonia Nahuen Cafe - 3 Gehminuten
The Tides Building - 3 Gehminuten
Häufig gestellte Fragen
Hat Brandneue Premium-Eigentumswohnung mit zwei Schlafzimmern, Strandseite einen Pool?
Ja, diese Unterkunft verfügt über einen Pool.
Ist Brandneue Premium-Eigentumswohnung mit zwei Schlafzimmern, Strandseite haustierfreundlich?
Nein, in dieser Unterkunft sind Haustiere nicht erlaubt.
Wann ist der Check-in bei Brandneue Premium-Eigentumswohnung mit zwei Schlafzimmern, Strandseite?
Check-in ab: 16:00 Uhr.
Wann ist der Check-out bei Brandneue Premium-Eigentumswohnung mit zwei Schlafzimmern, Strandseite?
Check-out ist um 11:00 Uhr.
Wo befindet sich Brandneue Premium-Eigentumswohnung mit zwei Schlafzimmern, Strandseite?
Dank der ausgezeichneten Lage (Hollywood Beach) ist dieses Apartment nur wenige Schritte entfernt von: Hallandale Beach und Hollywood Beach. Ebenfalls nur bis zu 3 km entfernt: North Broadwalk und Gulfstream Park Racing and Casino.
Bewertungen
7,6
Gut
Die Bewertungen werden in chronologischer Reihenfolge angezeigt, unterliegen einem Moderationsprozess und wurden verifiziert, sofern nicht anders angegeben.
2 von insgesamt 10 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend
10 – Hervorragend
2
6 von insgesamt 10 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut
8 – Gut
6
1 von insgesamt 10 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay
6 – Okay
1
0 von insgesamt 10 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht
4 – Schlecht
0
1 von insgesamt 10 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend
2 – Ungenügend
1
7,6/10
Sauberkeit
6,6/10
Check-in
7,0/10
Kommunikation
6,0/10
Lage
7,6/10
Genauigkeit des Onlineauftritts
Bewertungen
8/10 – Gut
kelly w.
13. März 2020
Gut: Sauberkeit, Check-in, Kommunikation, Lage und Genauigkeit des Onlineauftritts
Getaway with friends
I had stayed at the Hyde previously with a group of friends, so I knew the elevator situation. It was horrible trying to get an elevator, especially from the 23rd floor. The unit was nice, however there were 4 adults in the room and only 2 wash cloths and 1 hand towel when we arrived. Since check in is at 4pm, by the time we got in the room and called the management, housekeeping had gone home for the day. It was after lunch the next day before the towels were delivered. We also had problems with the coffee pot leaking but that was just a minor issue. Other than these problems, it was a nice place equipped with what we needed for our stay.
kelly w.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
8/10 – Gut
Bethany M.
22. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Check-in, Kommunikation und Genauigkeit des Onlineauftritts
Great stay
Would highly recommend this suite. View was absolutely gorgeous. Elevators were speedy. Only downfall was the towel service and beach chair service. We were given vouchers for every day, but we weren’t allowed at the chairs directly out front of the condo.
Bethany M.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022
2/10 – Ungenügend
Chuck A., Lexington, KY USA
21. Feb. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Check-in, Kommunikation, Lage und Genauigkeit des Onlineauftritts
Not allowed to check in
When we got to the property and there was no reservation for us. After booking with Vrbo, the property manager emailed me outside of Vrbo with a new set of requirements inconsistent with the terms and conditions we agreed to through Vrbo. They are trying to keep our money.
Chuck A.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2022
8/10 – Gut
Pete R.
18. März 2020
Gut: Sauberkeit, Check-in, Kommunikation, Lage und Genauigkeit des Onlineauftritts
Great place but unorganized
First, the elevator issue is ridiculous. They are terrible and management has posted only 8 people. I have been in elevators the same size with 15 people. It takes forever to go up or down on the elevators. Second, bar staff by pool is overwhelmed or inattentiv. Three, the staff seems confused all the time. I was there 3 days before they told us we needed wristbands for the pool deck (we had gone there 2 days without a wristband). Room was great but building layout is poor.
Pete R.
8/10 – Gut
Amy J. B., Oldsmar, FL
30. März 2019
Great Stay!
The condo suited our needs perfectly for a few days in Miami with friends. The unit was clean - the beds were very comfortable. Although we didn’t use the kitchen - it was fully stocked with supplies.
All in all a great stay! We all had a terrific time.
Amy J. B.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
8/10 – Gut
Rodney O., Rio de Janeiro, Brazil
30. März 2019
Great stay at Hyde Resort
We liked the apartment very much. It was very spacious and had a fantastic view! The floor could have been cleaned in a better way! We think that the elevators should be divided into floors (ex: Elevator 1 & 2 from 1st to 20th floor, Elevator 3 & 4 form 21st to last floor). There were time that we had to wait almost 5 minutes for the elevator to arrive on our floor, specially in the morning and around lunch time.
Rodney O.
Aufenthalt von 11 Nächten im Februar 2019
6/10 – Okay
Tamara B., Salt Lake City, Utah
27. März 2019
Nice inspite of…
The unit and facilities were nice. Services which include front desk, parking and elevator were extremely slow. Not staffed enough to accommodate the masses. The property manager was not helpful in anyway with concerns in our unit. We purchased groceries so we would not have to eat every meal out only to find the stove top was not working. The Nescafé coffee maker and some outlets were also not working. We found the condo so sparse on supplies we had to go buys some basic necessities.
Tamara B.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2019
10/10 – Hervorragend
Jason S.
30. Jan. 2019
Hassle free vacation in gorgeous new condo
We really enjoyed our stay in this spacious new condo at the Hyde. The condo was well situated and fully loaded with high end appliances, comfortable beds and beautiful views. Everything was pretty much hassle free.. easy valet parking and car retrieval, straightforward check-in process, great amenities including gym, bar / restaurant and spa. The pool area was a bit small and crowded compared to other resorts in the neighbourhood but the beach area was fabulous. We would recommend it and go back again soon.
Jason S.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
8/10 – Gut
Eileen E.
14. März 2018
Beautiful apartment, impersonal management
This is a clean, new, spacious two bedroom/two bath apartment with wrap-around balcony and gorgeous views of the beach and the inter-coastal waterway. Rental of the property included use of the resort pools, fitness center and beach access. There were two restaurants, a coffee shop and a small store in the resort. The problem is that, unlike the typical VRBO rental where you deal with the property owner, in this case you deal with a management company. Once the company gets your credit card info they aren't interested in communicating. This is big resort/hotel (The Hyde) and many of the guests who stay here rent directly from the resort and have daily room service available, just as in a traditional hotel. We picked up our keys from the front desk but we were told that any issues we had we were to contact the management company through which we rented the apartment. When we got into the apartment there was no toilet paper, only one towel and no pillow cases on one of the beds. At that point we didn't understand the distinction between renting from the resort and renting from the management company so we grabbed a cleaning person from the hallway who was nice enough to give us two rolls of toilet paper and several towels. Later the front desk scolded us and told us that we needed to go through the management company for anything that we needed. I called the management company and told them about the things that were missing but the only response I got was two days later when someone knocked on the door and gave us two towels (there were 4 of us staying ). The experience here made me appreciated other VRBOs I've rented were the owner checks in with you before your arrival and several times during your stay. I still don't know if we were meant to provide our own linens or if the outfit that cleans the apartment just slacked off. Also, there was a small vacuum cleaner and a broom, but no sponges or dishcloths for keeping the counters and sinks clean. It seems like a high-end rental like this would at least supply a sponge and some single-use packages of dishwasher detergent and laundry detergent (the apartment had a nice dishwasher and a washer/dryer). There was a coffeemaker in the kitchen but it didn't work (no response from the management company when I reported that). Overall, we had a lovely vacation because the beach and the area are so nice, just be aware this is not your typical VRBO experience.
Eileen E.
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2018
10/10 – Hervorragend
Paul K.
14. Feb. 2018
PERFECT CONDO
The view is amazing, the condo is beautiful. Enjoyed our stay here.