Haustiere von bis zu 9 kg sind willkommen (insgesamt maximal ein Haustier)
default
Rauchen
Rauchen ist nicht gestattet
Wichtige Informationen
Wissenswertes
Diese Unterkunft wird von einem professionellen Gastgeber verwaltet. Die Vermietung erfolgt zu gewerblichen, geschÀftlichen oder beruflichen Zwecken.
FĂŒr zusĂ€tzliche Personen fallen möglicherweise GebĂŒhren an, die abhĂ€ngig von den Bestimmungen der Unterkunft variieren können.
Beim Check-in werden ggf. ein Lichtbildausweis und eine Kreditkarte, Debitkarte oder Kaution in bar fĂŒr unvorhergesehene Aufwendungen verlangt.
Je nach VerfĂŒgbarkeit beim Check-in wird versucht, SonderwĂŒnschen entgegenzukommen, sie können jedoch nicht garantiert werden. Eventuell fallen zusĂ€tzliche GebĂŒhren an.
Partys oder Gruppenveranstaltungen sind auf dem GelÀnde der Unterkunft streng verboten.
Der Gastgeber hat angegeben, dass die Unterkunft ĂŒber einen Kohlenmonoxidmelder verfĂŒgt
Der Gastgeber hat angegeben, dass es in der Unterkunft einen Rauchmelder gibt
Registrierungsnummer der Unterkunft: 310653, 2026-01-03
Wenn du deine Buchung stornierst, gelten die Stornierungsbedingungen des Gastgebers. GemÀà den EU-Verordnungen ĂŒber Verbraucherrechte unterliegen Buchungsservices fĂŒr UnterkĂŒnfte nicht dem Widerrufsrecht.
Ist #2 - Loft - Plaza St-hubert - Center Montreal haustierfreundlich?
Ja, diese Unterkunft heiĂt Haustiere (max. 1 insgesamt) mit einem Maximalgewicht von bis zu 9 kg pro Haustier willkommen.
Wo befindet sich #2 - Loft - Plaza St-hubert - Center Montreal ?
Dank der ausgezeichneten Lage (Rosemont-La Petite-Patrie) ist dieses Apartment nur einige Schritte von Plaza St-Hubert und 4,8 km von McGill University entfernt. Ebenfalls höchstens 10 Minuten entfernt: Rue Saint-Denis und Jean-Talon Market. Station Jean Talon ist nur 4 Gehminuten und Station Beaubien 10 Gehminuten entfernt.
Bewertungen
4,4
Die Bewertungen werden in chronologischer Reihenfolge angezeigt, unterliegen einem Moderationsprozess und wurden verifiziert, sofern nicht anders angegeben.
0 von insgesamt 10 GĂ€stebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend
10 â Hervorragend
0
1 von insgesamt 10 GĂ€stebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut
8 â Gut
1
3 von insgesamt 10 GĂ€stebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay
6 â Okay
3
3 von insgesamt 10 GĂ€stebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht
4 â Schlecht
3
3 von insgesamt 10 GĂ€stebewertungen haben eine Bewertung von 2 - UngenĂŒgend
2 â UngenĂŒgend
3
5,2/10
Sauberkeit
3,8/10
Check-in
4,4/10
Kommunikation
5,0/10
Lage
5,6/10
Genauigkeit des Onlineauftritts
Bewertungen
4/10 â Mangelhaft
thomas b.
19. Sept. 2025
VerbesserungswĂŒrdig: Check-in, Kommunikation, Lage und Genauigkeit des Onlineauftritts
The outside Key lock was a mess. On last day the key was missing from the lock box. The tile on the bottom 6 steps was missing. Four of the over head lights were missing bulbs. One bed side lamp had no knob and one had to unplug the lamp to shut it off or on. The entrance door to the unit was unpainted and the key pad was falling off. The Certificate from the Municipality expired several months ago. I realize that this was not the Ritz Carlton Hotel but other than the convenient location, it was very sub par. I would not stay there again or ever recommend it.
thomas b.
Aufenthalt von 3 NĂ€chten im September 2025
4/10 â Mangelhaft
Jesse C.
14. Sept. 2025
VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit
Not a great spot. I should have read prior reviews more closely. It needs a deep cleaning as another reviewer said. There was one window that didn't open and the entryway smelled pretty bad. Dreary. There was a handwritten note on the door to leave the key in the lockbox that seemed over the top. Just generally not a great feeling place. Oh, and loud people coming into the building late at night, and the noise carried clearly into the apartment.
Jesse C.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2025
2/10 â UngenĂŒgend
Lucy P.
10. Sept. 2025
VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit, Check-in, Kommunikation, Lage und Genauigkeit des Onlineauftritts
DO NOT BOOK!!!! Absolutely disgusting place. Not only was the loft flooded but the whole place stank of piss. The emergency exit for the whole building was in the loft itself. In fact, I wouldnât be surprised if this is an illegal apartment. The host was absolutely rude, unhelpful, not understanding, and non responsive once he realized we wanted a refund. Vrbo should be ashamed of having places like this and is refusing to refund our money. We have in fact reported the apartment to the city of Montreal. If you care about your safety, sanity and money, donât bother wasting your money and time on this place. The other bad reviews down play just how awful this place really is. Donât make my same mistake.
Lucy P.
Aufenthalt von 4 NĂ€chten im September 2025
2/10 â UngenĂŒgend
Zoey A.
3. Sept. 2025
VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit, Check-in, Kommunikation, Lage und Genauigkeit des Onlineauftritts
An absolute nightmare. The code didnât work to get a key, the host refused to call me to straighten it out, there were many steps to walk up which wasnât on the ad and my wife is handicapped and we werenât told that it was above a pub and also not to mention the street people laying on the sidewalk and begging for money. We were forced to try and find a hotel in a strange city with no help. I asked to be refunded due to the fact that we didnât stay and I have been ignored. Would never use this company again and would advise against anyone else using these guys! Extremely frustrating and non happy customer.
Gut: Sauberkeit, Check-in, Kommunikation und Genauigkeit des Onlineauftritts
VerbesserungswĂŒrdig: Lage
Stay in Montreal
Loft felt a little neglected but the price was good. Bed was very comfortable. You get what you pay for definitely applies here.
lisa h.
Aufenthalt von 2 NĂ€chten im August 2025
6/10 â Okay
Damien D.
21. Juli 2025
Gut: Lage und Genauigkeit des Onlineauftritts
VerbesserungswĂŒrdig: Check-in und Kommunikation
The place overall was really great for the price, needs a deep cleaning all around but for the most part it exceeds expectations merely from how large the studio is. Took a while for the window AC to cool the place down, but very cozy once it was properly cooled. Reason itâs a 3 star is because the owner didnât provide codes to get in when we got there, had to call Vrbo support to get the codes which took a while. Host basically had no communications so just be ready to call support which will help you out if need be.
Damien D.
Aufenthalt von 3 NĂ€chten im Juli 2025
2/10 â UngenĂŒgend
Seth G.
8. Juli 2025
VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit, Check-in, Kommunikation, Lage und Genauigkeit des Onlineauftritts
Did not even get to stay. Stay away.
Horrible communication. Hung up on me in the middle of me telling him what apartment I was there to get the code for. Tried calling them back, no answer. Finally get a message back 20 minutes later and I get told I can not stay in the apartment tonight. I had it booked over a week in advance. They told me somwone was already there. Trying to get my money back. Please save yourself a headache and find another place. I saw the poor review for communication and did the typical, well that wont happen to me. Well it did.
Seth G.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2025
4/10 â Mangelhaft
Laflotte K.
10. Feb. 2025
VerbesserungswĂŒrdig: Check-in
Laflotte K.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2025
Ăber den Gastgeber
Zu Gast bei Montreal Sx Logement Inc.
Sprachen:
Englisch, Französisch
Wie können wir unsere Website verbessern?Feedback geben