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Summer at Taylor's Townhome ON THE BAY+a/c+parking

Fotogalerie von Summer at Taylor's Townhome ON THE BAY+a/c+parking

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Wohnbereich
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Wohnbereich

Bewertungen

9,0 von 10.
Wunderbar
3 Schlafzimmer3 BadezimmerPlatz für 9 Gäste1 m²

Beliebte Annehmlichkeiten

  • Parkplätze verfügbar
  • Wäschetrockner
  • Waschmaschine
  • Klimaanlage
  • Grill
  • Küche

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Auf Karte anzeigen
San Diego, CA
  • Mission Beach
    ‪1 Gehminute‬
  • Mission Bay
    ‪19 Gehminuten‬
  • SeaWorld
    ‪6 Autominuten‬
  • San Diego, CA (SAN-San Diego Intl.)
    ‪10 Autominuten‬

Zimmer und Betten

3 Schlafzimmer (Platz für 9 Personen)

Schlafzimmer 1

1 King-Bett

Schlafzimmer 2

1 Queen-Bett

Schlafzimmer 3

2 Einzelbetten

Schlafzimmer 4

2 große Schlafsofas

3 Badezimmer

Badezimmer 1

Badezimmer 2

Badezimmer 3

Weitere Räumlichkeiten

Küche

Mehr zu dieser Unterkunft

Summer at Taylor's Townhome ON THE BAY+a/c+parking

Perfekt für Familientreffen. Diese komfortable 4 Schlafzimmer / 3 Badezimmer Wohnung mit Panoramablick auf die Bucht liegt direkt an der Sail Bay und nur anderthalb Häuserblocks vom Pazifischen Ozean in Mission Beach entfernt. Der Sand und die Promenade befinden sich direkt unter Ihnen. Gehen Sie einfach die Treppe hinunter und Ihre Zehen sind im Sand! Die Vorderseite ist auf beiden Ebenen ganz aus Glas, mit einem langen Balkon und einem Grill direkt neben dem Wohnzimmer.

Auf der ersten Ebene (eine Etage über dem Sand) bietet die Kombination aus Wohnzimmer und Esszimmer einen fantastischen Blick auf die Bucht, ebenso wie die kürzlich renovierte offene Küche im kalifornischen Stil mit viel Ablagefläche und Stauraum. Beachten Sie, dass der Gemeinschaftsbereich aufgrund der Anzahl der Gäste, die die Einheit aufnehmen kann, etwas kleiner ist, aber gemütlich und einladend ist! Es gibt auch ein Schlafzimmer mit zwei Einzelbetten und einem Schreibtisch und ein Badezimmer mit Dusche. Für Ihre Bequemlichkeit haben wir eine vollwertige gestapelte Frontlader-Waschmaschine / Trockner direkt neben der Küche installiert.

Bayfront Condo Details: Auf der zweiten Ebene (zwei Stockwerke über dem Sand) befindet sich ein Hauptschlafzimmer mit herrlichem Blick auf die Bucht, eine hohe Holzdecke und ein komfortables Kingsize-Bett. Das zweite Schlafzimmer hat ein französisches Bett und das dritte Schlafzimmer hat Etagenbetten mit einem Doppelbett auf der Unterseite und einem Einzelbett auf der Oberseite. Alle Zimmer haben hohe Decken mit offenen Deckenbalken und man hat sogar eine Spitze des Ozeans.

Die Wohnung ist voll möbliert mit hochwertiger Bettwäsche, einer voll ausgestatteten Küche mit Mikrowelle unter dem Schrank, Elektroherd und Kochfeld, Kühlschrank, Geschirrspüler, Müllabfuhr, Schrankbeleuchtung usw. und allem, was Sie für ein Familienessen benötigen Zuhause! Großer Flatscreen-Fernseher, DVD / CD-Player, Kabel-Internet mit WiFi, Telefon. Stereo / CD-Stereo-Player auch im Hauptschlafzimmer. Wir bieten Strandtücher und Sandspielzeug für die Kinder.

Das Parken ist ein Einzelautoparkplatz (für zwei kleine Autos gleichzeitig) mit zusätzlichen kostenlosen öffentlichen Parkplätzen für Übernachtungen, die 3 Gehminuten entfernt in der El Carmel Street liegen. Fragen Sie uns, ob dieses Gerät AC hat!
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Ausstattung

Küche
Waschmaschine
Wäschetrockner
Klimaanlage
Parkplätze verfügbar
Grill

Ähnliche Unterkünfte

Hausordnung

Check-in ab 15:00 Uhr
Mindestalter für die Miete: 25 Jahre
Check-out vor 11:00 Uhr
default

Kinder

Kinder (0–17 Jahre) erlaubt
default

Veranstaltungen

Veranstaltungen sind nicht gestattet
default

Haustiere

Keine Haustiere erlaubt
default

Rauchen

Rauchen ist nicht gestattet

Hinweise für den Check-out

Der Gastgeber bittet darum, vor dem Check-out Folgendes zu erledigen:
Geschirrspüler einräumen und einschalten
Gebrauchte Handtücher einsammeln
Persönliche Gegenstände entfernen, übrig gebliebene Lebensmittel und Getränke entfernen und Abfall entsorgen
Lichter aussschalten, Türen abschließen und Schlüssel zurückgeben
Die Nichtbeachtung dieser Anweisungen kann zu einer negativen Bewertung durch den Gastgeber führen.

Wichtige Informationen

Wissenswertes

Diese Unterkunft wird von einem professionellen Gastgeber verwaltet. Die Vermietung erfolgt zu gewerblichen, geschäftlichen oder beruflichen Zwecken.
Für zusätzliche Personen fallen möglicherweise Gebühren an, die abhängig von den Bestimmungen der Unterkunft variieren können.
Beim Check-in werden ggf. ein Lichtbildausweis und eine Kreditkarte, Debitkarte oder Kaution in bar für unvorhergesehene Aufwendungen verlangt.
Je nach Verfügbarkeit beim Check-in wird versucht, Sonderwünschen entgegenzukommen, sie können jedoch nicht garantiert werden. Eventuell fallen zusätzliche Gebühren an.
Partys oder Gruppenveranstaltungen sind auf dem Gelände der Unterkunft streng verboten.
Der Gastgeber hat angegeben, dass die Unterkunft über einen Kohlenmonoxidmelder verfügt
Der Gastgeber hat angegeben, dass es in der Unterkunft einen Rauchmelder gibt
Zu den Sicherheitsvorrichtungen dieser Unterkunft gehören ein Feuerlöscher und ein Erste-Hilfe-Kasten.
Diese Unterkunft verfügt über Außenbereiche wie Balkone oder Terrassen, die möglicherweise nicht für Kinder geeignet sind. Bei Bedenken wende dich am besten vor deiner Ankunft direkt an die Unterkunft, um sicherzustellen, dass dir ein passendes Zimmer zur Verfügung gestellt wird.
Registrierungsnummer der Unterkunft: 518869, STR-00664L
Wenn du deine Buchung stornierst, gelten die Stornierungsbedingungen des Gastgebers. Gemäß den EU-Verordnungen über Verbraucherrechte unterliegen Buchungsservices für Unterkünfte nicht dem Widerrufsrecht.

Zur Gegend

San Diego

Dieses Ferienhaus befindet sich direkt am Wasser und liegt in der Gegend Mission Beach, einem Stadtviertel von San Diego. Einkaufszentrum Fashion Valley und Seaport Village Einkaufszentrum sind einen Ausflug wert, wenn du Lust auf Shoppen hast. Wer eher die Sehenswürdigkeiten der Region bewundern möchte, sollte Folgendes besuchen: Belmont Park und U.S.S. Midway Museum. Zoo San Diego und Waterfront Park – diese beiden Highlights vor Ort solltest du dir nicht entgehen lassen.
Karte
San Diego, CA

In der Umgebung

  • Mission Beach - 1 Gehminute - 0.0 km
  • Belmont Park - 8 Gehminuten - 0.8 km
  • Mission Bay - 19 Gehminuten - 1.6 km
  • Mission Beach Boardwalk - 2 Autominuten - 1.9 km
  • SeaWorld - 6 Autominuten - 4.5 km

Fortbewegung vor Ort

  • Bahnhof San Diego Coaster Sorrento Valley – 14 Fahrminuten
  • Station Balboa Avenue Transit Center – 7 Fahrminuten
  • Flughafen San Diego Intl. (SAN) – 21 Fahrminuten

Restaurants

  • ‪Sandbar Grill - ‬8 Gehminuten
  • ‪Starbucks - ‬8 Gehminuten
  • ‪Ruriberto's Taco Shop - ‬8 Gehminuten
  • ‪Beach House Grill - ‬10 Gehminuten
  • ‪Better Buzz Coffee - ‬9 Gehminuten

Häufig gestellte Fragen

Ist Summer at Taylor's Townhome ON THE BAY+a/c+parking haustierfreundlich?

Nein, in dieser Unterkunft sind Haustiere nicht erlaubt.

Wie viel kostet das Parken bei Summer at Taylor's Townhome ON THE BAY+a/c+parking?

In der Nähe gibt es kostenlose Parkmöglichkeiten.

Wann ist der Check-in bei Summer at Taylor's Townhome ON THE BAY+a/c+parking?

Check-in ab: 15:00 Uhr.

Wann ist der Check-out bei Summer at Taylor's Townhome ON THE BAY+a/c+parking?

Check-out ist um 11:00 Uhr.

Wo befindet sich Summer at Taylor's Townhome ON THE BAY+a/c+parking?

Dank der ausgezeichneten Lage (Mission Beach) ist dieses Ferienhaus in Strandnähe zu Fuß gerade mal 5 Minuten entfernt von: Mission and Pacific Beaches und Mission Beach. Ebenfalls in einem Umkreis von 2 km: Mission Bay und Belmont Park.

Über den Gastgeber

Zu Gast bei Nancy's Vacation Rentals

Bild für Gastgeberprofil
Nancy's Vacation Rentals
PO Box 90111
San Diego, CA 92169
(619)940-4687

Darum fiel die Entscheidung auf diese Unterkunft

Unique location and quality and size of the unit.

Das macht diese Unterkunft einzigartig

AMENITY SUMMARY:​​​​​​​

Indoor Amenities
Master bedroom: 1 King bed
2nd bedroom: 1 Queen bed
3rd bedroom: 2 single beds
4th bedroom: Bunk bed with 1 single bed and 1 double bed
2 bathrooms: Shower only
1 bathroom: Shower/tub combination
Olympic queen sofa bed in living room
AC in every room
48” flat-screen TV
Dining table with seating for 4
Bar seating for 2
Microwave
Wi-Fi and cable
Standard coffee maker
Baby equipment (available for rent, please contact us right away to reserve our inventory): high chair, pack n play, full-size crib, booster seat
Non-smoking
Heater
Toaster
Blender
Dishwasher
Linens, beach and bath towels are provided
Hair dryer
Stackable washer and dryer

Outdoor Amenities
Beach accessories: 4 beach chairs, 2 boogie boards, and 1 beach umbrella (stored above the AC compressor in the carport)
Barbeque gas grill
Balcony
Tandem parking space for one large or two small cars

Guests have access to the entire home, balcony, and tandem parking space.

Customer service is a high priority to us. We like to make sure you have what you need before you arrive and get settled into our home. We are available whenever you need us, 7 days a week and after hours!

Mission Beach

We recommend a car for ease of getting around, but public transportation (city bus) is available nearby.

Policies & What to Expect

Arrival/Departure Policy:
Check in time is 3 pm and strictly enforced. (From Memorial Day weekend through Labor Day, check-in is at 4pm)
Check out time is 11 am.
Please follow all instructions for your arrival and departure in our email and phone call correspondence. There is signage around the home to assist with the use of amenities and questions that you may have during your stay. We are available too, even after hours-give us a call!

Nightly Minimum Policy:
4 night minimum required in the off season.
6 nights AND a Saturday Check-in is REQUIRED during peak season (June - August). Arrival on Friday or Sunday instead may be an option.
(Please inquire if your group needs accommodations that are different as we may be able to accommodate you!)

☀️ Holiday 2025 Policy:
6 night minimum AND Saturday check-in is REQUIRED during our holiday season (December 20-January 3). One reservation CANNOT take both holidays, unless it is a 2-week reservation. There are no arrivals OR departures on Christmas or New Year's Day.
*An arrival on a Friday or Sunday may be possible, please inquire if your group needs accommodations that are different as we may be able to accommodate you!

☀️ Summer 2025 Policy:
Beginning Memorial Day to Labor Day, Saturday to Saturday is required with 6-7 night reservations. On July 4th 2025, check-in or check-out is NOT permitted. An arrival on a Friday or Sunday may be possible, please inquire if your group needs accommodations that are different as we may be able to accommodate you.

Last Minute Booking Policy:
If a guest books with us directly or on any OTA such as Airbnb and VRBO, within 72 hours of arrival, verification credentials are required. By making a payment on the reservation, the guest agrees to comply with our last minute booking policy.

To properly vet a guest with such short notice requires the following; a “selfie” photo specifically of the booking guest’s face and holding either a Driver’s License, Passport or State ID photo under their chin. We are just looking for a name to match and the photo on the ID to match that of the person in the selfie. This can be sent by email or text to our company email address. Additionally, we need to confirm guest details such as payment, contact information, applicable check-in time, number of guests and ages, any pets, etc.

This process is required, and if a guest refuses to comply then the reservation will be canceled. We have found this procedure to be successful in avoiding fraud, and protecting all parties! We appreciate your cooperation and we are available to help with any questions.

🐾 Pet Policy: Pets are NOT permitted in this home.

Rate Policy: Prices change on a daily basis so the rates you see today may be higher or lower when booking!

Age Policy: We do not typically rent to guests under the age of 25 or large parties. Please contact us prior to booking to see how we may accommodate your group.

After booking:
We manage properties on behalf of our owners. Upon confirming your booking, we will send you a rental agreement for your upcoming stay which you will need to complete. This agreement reviews our terms and conditions, house rules and policies, and what to expect of your stay. We will also contact you within 24 hours of the booking to obtain contact information and to address any questions or concerns you may have regarding your upcoming visit. The check-in details will not be shared until the rental agreement has been signed, payment has been made, and the guest has connected with one of our guest services agents.

In addition to completing our electronic rental agreement, you will also be required to participate in our identity verification process. The Verify Hub service is offered through Autohost; an intelligent guest screening software that automates ID verifications, background and credit checks, security deposits and more, helping to improve guest experience and safety. Please note: for the credit card verification, a $2 hold will be placed on the card to run the report. This hold will never process and will fall off automatically within 7 days.

Property Appearance:
Vacation rentals in San Diego are for the most part, second homes for the owners. Therefore, some furniture or decor may differ from what is pictured because the owners needed or wanted to replace something. Professional photos are expensive and we can not re-photograph the rental every time something is changed but we do maintain the listing content with any notable furnishing changes especially related to sleeping arrangements. (*Please note: We do not give refunds because a piece of furniture or artwork has changed)

Property Responsibilities:
If you have never stayed in a vacation rental before, we are not a hotel, WE ARE BETTER! We offer many of the same luxuries of a hotel with the comfort and space of home to share with your whole family. Our property owners are our friends and we work with each owner to offer a special, specific and ideal environment for guests to experience and enjoy. All of our homes offer similar amenities so you can expect the same experience whenever staying with us.

With that said, we need you to do your part in helping us maintain each home. Please be attentive to ALL RESPONSIBILITIES as a guest of our home. Trash/Recycling, Check-out duties, Communication to management, Replacement of keys/fobs/remotes, and Care of the home all help us give each guest and family a home to feel at home in. We appreciate your assistance in making our homes and our business unlike any other!

ALL OF OUR PROPERTIES ARE NON-SMOKING. ❌ 🚬
Many buildings are also managed by HOAs who will fine guests for misconduct.

Noise:
This home is in a residential neighborhood and, as such, is a NOISE SENSITIVE property. Respect must be shown for the property and neighbors at all times. No loud music, parties, and or loud talking outside after 9 pm. Violation of these rules MAY result in immediate eviction from the property per your rental agreement, and/or fines from the San Diego Police. Please review your rental agreement for complete details and rules about your home!

Starter Kit/Guest Essentials:
We like our guests to feel at home as soon as they arrive! We provide a ‘starter kit’ to help our guests get settled without needing to rush off to the store. Our kits include: paper towels, toilet paper, shampoo/conditioner, soap, linens, towels, kitchen sponges, dish soap, laundry detergent and fabric softener, dishwasher soap when applicable, trash bags, extra blankets, sometimes extra pillows, extra sheets-for sleeper sofas, hair dryers, ironing boards, kitchens fully stocked-enough for max occupancy with some extra settings, toasters, some waffle makers, blenders, tool kits, first aid kits, fire extinguishers, and co2/fire detectors.

So, why Nancy’s Vacation Rentals? 🌟🧜‍♀️
We take great pride in our relationships with our guests. Our commitment to quality, reliability, and guest satisfaction drives everything we do, from seamless booking to a personalized experience that exceeds expectations. Our hospitality is our mentality and we love getting to share our homes with you!

Questions? We are here to help! 👋
Our interaction with guests by phone, email, and text are in an effort to ensure that our guests are in the know, feel prepared, and completely at ease while staying with us. We are available 7 days a week from 10a-6pm PST, and after hours in case of emergency!

Sprachen:

Englisch, Französisch, Spanisch

Premium-Gastgeber

Sie bieten ihren Gästen durchgehend großartige Erfahrungen.