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Neue 3-Bett-3-Bad Pool zuhause

Personen6
Schlafzimmer 3
Badezimmer3
Wohnfläche 139 m²
Unterkunftsart Stadtdomizil
Mindestaufenthalt 3 - 6 Nächte

Beschreibung

Über dieses Objekt

Stadtdomizil, 3 Schlafzimmer, 3 Bäder 0, (Schlafmöglichkeiten für 6)

Neu Stadthaus aus! Schön und professionell zu Hause 3 Schlafzimmer, 3 Badezimmer Stadt eingerichtet.

Das Hotel liegt in der Ruhe-Abschnitt des Dream Entwicklung und ist ein günstig gelegenes, preiserschwindliche Gemeinschaft, die nur ein paar Meilen zu den Toren von Disney ist.

Das neu erbaute Ferienhaus (im Februar 2014) verfügt über Granit und Edelstahl Küchengeräte. Sie werden wirklich die Königin Schlafzimmer mit einem 32-Zoll-TV und ein gemeinsames Bad im ersten Stock genießen. Sie werden auch in der zweiten Etage König Master-Suite, ein eigenes Bad und Zugang zur zweiten Etage einen eigenen Balkon lieben den weiten Blick zu entspannen und genießen, das Schlafzimmer hat auch ein 32-Zoll-TV. Das zweite Schlafzimmer im zweiten Stock bietet zwei Einzelbetten mit einem Flachbildschirm-32-Zoll-TV und ein eigenes Bad sowie. Sie werden die 40-Zoll-Fernseher im Wohnzimmer und Blu-ray-DVD-Player und WLAN-Internet wirklich genießen. Genießen Sie warme und einladende Atmosphäre dieses große Haus.

Die voll ausgestattete, essen in der Küche ist aus Granit, Edelstahl-Geräte und Frühstücksraum mit vier Stühlen. Der Essbereich, die Sitze 6 ist günstig gelegen, gleich neben der Küche und in der Nähe schön eingerichteten Wohnbereich. Kostenlose High-Speed-Internetzugang und kostenlose Ortsgespräche.

Nach einem Tag in den Parks, werden Sie auf jeden Fall genießen Sie die Ruhe und Stille der abgeschirmten und überdachte Veranda, die auch ein Planschbecken umfasst, die beheizt werden kann (wir empfehlen die Poolheizung von Oktober bis Mai, $ 20 / nt). Sie mögen die Natur beobachten die offene Umgebung zu genießen.

Serenity / Dream liegt günstig in der Nähe von Disney, Golf, Einkaufsmöglichkeiten und Restaurants und eine kurze Fahrt zu den Universal Studios, Sea World und Wasserparks.

Sie erhalten mehr als das Doppelte des Wertes zum halben Preis im Vergleich zu einem Aufenthalt in einem Disney-Eigenschaft.

Diese Eigenschaft war wirklich schön und ruhig. Geliebt, wie sauber es war. Es war genau wie auf den Bildern. Werden auf jeden Fall wieder hier übernachten auf meinen nächsten Urlaub in Florida. Estrella

Dieses Stadthaus war wunderschön! Wir machten nach Disney World mit 2 Paare und 2 Kinder im Vorschulalter. Mit getrennten Zimmer und Badezimmer war sehr zu schätzen. Der Pool war ein großartiger Ort, um in den Abendstunden abzukühlen, auch wenn eines der Kinder rutschte ziemlich schlecht wieder in 1 Tag kommen. Das ganze Haus war sehr sauber, hatte alle Annehmlichkeiten, die benötigt wurden (Küchenutensilien, Teller, Tassen, Back- und Kochgeschirr, Papierhandtücher und Reinigungsseifen) in Küche / Essbereich für unseren Gebrauch. Lindsay

Ich mietete dieses Haus für unsere jährlichen Urlaub (31. Juli - 7. August). Meine Partei, darunter drei Erwachsene und ein Baby. Das Haus ist sehr geräumig, sauber, kinderfreundlich und alle notwendigen Küchengeräte gab es ein hausgemachtes Essen zu machen. Wir hatten ein Problem mit dem Fernseher und ich kontaktiert Denise (Sales Manager) und sie war sehr professionell und bekam es und für uns geht. Ich würde auf jeden Fall mieten dieses Haus wieder, wenn ich in der Umgebung von Orlando bin. Vanessa C.

Weitere Details

Verwalter
Owner / Property Manager
Inseriert seit 2007
Kontaktsprache: Englisch
Die Agentur gibt als Antwortzeit an
Innerhalb einer Stunde
Kalender zuletzt aktualisiert:
17. Oktober 2017

Ausstattung

Ausstattung von Stadtdomizil in der Clermont, Florida

Unterkunftsart:
  • Stadtdomizil
Wohnfläche:
  • 139 m²
Hausregeln:
  • Max. Belegung: 6
  • Nichtraucherdomizil
  • Haustiere nicht erwünscht
Allgemeines:
  • Klimaanlage
  • Wäschetrockner
  • Fitnessraum
  • Fön
  • Internet-Anschluss
  • Waschmaschine
Küche:
  • Kaffeemaschine
  • Geschirrspülmaschine
  • Küche
  • Mikrowelle
  • Kühlschrank
Badezimmer:
  • 3 Badezimmer
Schlafzimmer:
  • 3 Schlafzimmer, Schlafmöglichkeiten für 6
Unterhaltung:
  • DVD Spieler
  • Satelliten-/Kabel-TV
  • Fernseher
Außenbereich:
  • Balkon
  • Deck / Patio
Wellness / Erholung:
  • Gemeinschaftspool
  • Whirlpool
  • Privater Pool

Bewertungen

Gut! 3,8/5 -
(9 Urlauberbewertungen)

44% Complete
33% Complete
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22% Complete
Neue 3-Bett-3-Bad Pool zuhause
Durchschnittliche Bewertung 3.7777777 basierend auf 9 Bewertungen
4

Great overall!

  • 4 von 5

The place was clean and very spacious for me and my family staying with me! It would definitely stay there again if ever visiting Orlando again! No problems with checking in or checking out procedures.

  • Bewertung wurde gespeichert: Oct 8, 2017
  • Reisezeitraum: Oct 2017
  • Quelle: iTrip Vacations
Vermieter-Kommentar: Thank you for your review, we have shared with our team and look forward to your next stay with us. Thank you.
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0 0
5

Lovely Town home

  • 5 von 5

The home is extremely clean and bright. Furnishings are tasteful but warm. The neighbourhood is quiet and people have been friendly.

We are enjoying our stay.

  • Bewertung wurde gespeichert: Mar 21, 2017
  • Reisezeitraum: Mar 2017
  • Quelle: iTrip Vacations
Vermieter-Kommentar: Thank you for your review, we have shared with our team. We look forward to having you stay with us again in the future.
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5

Family Vacation 2016

  • 5 von 5

I rented this house for our annual vacation (July 31-Aug 7). My party including three adults and one baby. The house is very spacious, clean, kid friendly and all the necessary kitchen equipment was there to make a home cooked meal. We had an issue with the TV and I contacted Denise (Sales manager) and she was very professional and got it up and going for us. I would definitely rent this house again whenever I'm in the Orlando area.

  • Bewertung wurde gespeichert: Aug 12, 2016
  • Reisezeitraum: Jul 2016
  • Quelle: HomeAway
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1 0
4

Great, but a couple of small items would improve stay

  • 4 von 5

We love the decor in this house and are enjoying our stay here while visiting some fun parks, etc. in Florida!. What a wonderful, clean, very pretty property! Here are a few items that would make this property even better:

1) Shelves in showers (to place soap and shampoo)

2) Coffee filters. (usually rental properties have these, so we didn't purchase any prior to arriving)

3) Salt & pepper (another necessity that we assumed would be here)

4) Trash pick up days are different in manual than in email that was sent. We are unsure when to place trash outside. Please correct so that visitors are clear.

Thanks!!

  • Bewertung wurde gespeichert: Mar 28, 2016
  • Reisezeitraum: Mar 2016
  • Quelle: HomeAway
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3 0
Mississauga, ON
1

Bad Experience

  • 1 von 5

Although property was new, it lack cleanliness . The apartment was infested with fleas and bed bugs. Multiple attempts to reach the maintanence and Itrip was unsuccessful. Finally, after the sixth attempt to reach someone, I received an email from Itrip confirming that a Pest Control company will be spraying the carpets within the apartment. I had told them that I had already taken action at this point by purchasing carpet cleanser that terminates fleas. I also addressed my concerns to Itrip advising that members of the family had been bitten by the fleas and bed bugs. When leaving the apartment, I left it in a better condition than when I received it. I DO NOT RECOMMEND ITRIP as they lack customer service. Maintainence company that is contracted are no help as well. Apartments are infested with bugs!

  • Bewertung wurde gespeichert: Mar 15, 2016
  • Reisezeitraum: Jan 2016
  • Quelle: iTrip Vacations
Vermieter-Kommentar: Our home occupied by this guest is continually rented, the cleaners receive frequent notes of appreciation for the cleanliness and care. Also, this home has not ever NOR does it have any types of bed bugs or other bugs. We have had guests in the home since this guest check out and no comment or complaints of any type of pests. The first report from the answering service regarding guest contact was on the night of check in, Jan. 25. The guest received both a telephone call and e-mail from two separate team members on Jan. 26. This matter was regarding the telephone in the home. Continued contact is on record for the dates of Jan. 26, 27 and 28. The telephone issue was resolved on Feb. 1, after the carrier had to do work on the lines. Stating again that the guest check in was Jan. 25, there were no reports of presumed 'fleas' in the living area rug until Feb. 24, one month later. On that date, guest reported 'fleas' and said they took the rug outside of the home after spraying with bug spray. There was no opportunity to inspect the area rug so we ordered it to be picked up and taken to the cleaners. Additionally, when anyone mentions any possibility of any type of pests, pest control is alerted immediately. Pest control attended to the home and did not bring back reports of any type of pests being found. We are sorry to hear that this guest feels that attention was not paid to calls however our records and e-mails show communication with the guests and immediate action taken to all concerns. This home is was occupied within 3 days of this guest's departure. There have been no reports of any type of pests nor cleanliness issues. Thank you.
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1 1
1

Beautiful place but horrible customer service

  • 1 von 5

Beautiful clean and nicely furnished place BUT

1. No working ice maker, was never fixed the entire week. We were there for a softball tournament and needed ice daily. We ended up having to buy iced every day and not just a little of it.

2. A few days into our stay, in the dead of night, the fire and carbon monoxide detectors went off. NO fire or issue but the next day a neighbor said they are defective and the management company knows this. The website says they have a 24 hr emergency number. NOT, they have an answering service that cannot get a hold of the local person there to remedy any issue. The alarm went off with deafening sound for over 9 hrs. Only stopped by the kind, "Santa Claus" neighbor next door. My daughter, as I said, was there for the USSSA World Series and had 3 games the next day. The alarm was placed at the top of the steps of a townhouse with not vaulted but raised ceilings on both floors. There was no ladder and was not just battery powered but hard wired alarms so there was no "fix" to this until the neighbor arrived and saved our ears and sanity. We placed at least 3 calls that night and 2 the next day. NO one ever called or took care of this. As far as they knew, it was still going off.

I would NOT recommend this place at all and they never responded to an email either regarding this issue.

I have given them a solid month to make good on it and nothing so I am leaving this review to WARN any other prospective renters that it looks great but looks are deceiving.

  • Bewertung wurde gespeichert: Aug 26, 2015
  • Reisezeitraum: Jul 2015
  • Quelle: iTrip Vacations
Vermieter-Kommentar: Please let us share that our team is dedicated to customer service and the care of our homes. When matters are reported to us, we make every possible effort to address those items in a timely and priority related manner. When issues are reported to us through our answering service, they have specific items that are noted as emergency items, such as fire, flood, security or health related issues. All other items are sent through e-mail and delivered in a timely manner. In reviewing all of our messages, on 7/20/15 that were delivered from the home, each message was about the ice maker being broken. The ice-maker issue could not have been predicted however it was addressed as quickly as possible. A trouble shoot was done on the ice maker by two team members prior to the appliance technician arriving at the home, this was all done on the 20th, the original date of the first call. Upon the appliance repairman's visit, it was determined a new ice maker needed to be ordered. We received a message from the service on 7/21/15 stating the guest called saying a part needed to be ordered. This would indicate that the technician made everyone, including the guest, aware of the situation. When appliance parts need to be ordered, it is not a same day service. The part arrived on the 22nd and was installed, resolving the issue. The carbon monoxide alarm issue began on the 22nd, unfortunately it started in the early morning. Again, we could not have predicted this however upon receiving notice of the issue, we had warranty come to the home and remove the remaining carbon dioxide detectors that may affect the guest's remaining stay time. We would not have recommended anyone removing those detectors as we wouldn't want anyone being hurt by doing so or anything to affect the home. The situation was handled as quickly as possible given the circumstances. All guest experiences are our top priority, all documentation was has been reviewed to ensure the team acted in both a timely and appropriate manner in both matters. We would like to offer an opportunity of a return stay at a discounted rate based on availability and black out dates during the Holiday Seasons. Thank you.
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2 2

Lage

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Fotos

Mietpreis & Verfügbarkeit

Kontakt zur Agentur

Anmerkungen

  • Kreditkarten werden akzeptiert.
    Monatliche Raten zeigen den Mietbetrag einer vierwöchigen Reise.
    Eine Anzahlung von 35% wird bei der Bestätigung aller Reservierungen erforderlich.
    A $ 44 begrenzt Damage Waiver ist anstelle der Kaution von $ 250 erhältlich.
    Lokale, Staat und Bundessteuern 11%.
    Bearbeitungsgebühr $ 40
frei/verfügbar
belegt

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